dijous, 17 de desembre del 2009

COMENÇA EL JOC!!

Amics killers aneu esmolant la pastanaga que això ja comença. Les tarjetes ja estan fetes i l'ordre de matances ja està a punt. Només falta repartir les tarjetes, posar una data i hora d'inici i a matar!!

Akest dissabte crec que aneu uns quants al concert de ECDL per tant haurem de començar un altre dia. S'havia proposat començar el diumenge 20 fent un berenar-sopar al Viena tal com vam fer l'any passat. Què us sembla?? Podriem quedar a les 19h o a les 20h al Viena, us reparteixo les tarjetes i a les 21h comença el joc. És una proposta, però hauriem de fer l'esforç de quedar aviat, el joc no pot esperar més.

La llista final de participants la teniu aki al costat. Al final no juguen ni Fran ni Miki, per tant, ens quedem amb 10 participants. Us enviaré al correu la normativa del Killer 3, veureu que és igual que l'anterior, però estaria bé fer-li un cop d'ull per recordar coses importants.
Bé, res més. Que tingueu sort!!!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

BONA FEINA!
Per mi quedem diumenge a la tarda!
m

Keralt ha dit...

Ei, jo diumenge no vindré. Tinc molta feina aquest cap de setmana... ho sento! però segur que qui m'hagi de matar ja tindrà ocasió de fer-ho; les dues edicions anteriors he sigut víctima fàcil! jejeje

Anònim ha dit...

uei jo diumnge tarda tampok puk kdar

RPP

Anònim ha dit...

AH A LES 8 O 9 DEL VESPRE, SI K EM VA B..EM PNSAVA K VOLIEU KDAR A L TARDA

RPP

Anònim ha dit...

Doncs quedem a les 9h vespre i fem un soparet al Viena. Què us sembla??? Qui no pugui venir...doncs començarà amb desventatge si no s'espavila a aconseguir la targeta. A veure si fem el récord de matar algú sense que aquest tingui la targeta jajajaja.

Vinga, fins aviat!!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

UOOOOOOOOO
Quants moviments!
El primer dia ha sigut espectacular!

Ferran