dilluns, 30 de novembre del 2009

Pistes definitives Killer 3

Hem donat oportinutat a que tothom digues la seva opinió, alguns ja l'han donat i altres us esta be qualsevol cosa. Ja que fa dies que ningu diu res (tret de Ferran) escollire jo les pistes definitives. Bàsicament seran les que vam dir i em basaré en la ultima llista donada pel Ferran. Heu tingut temps suficient per opinar i potser a algu no li agradava alguna pista i ho ha dit, xo si no se'n proposende noves ens quedem igual. En resum, que les pistes finals son les següents:
1.NICK
2.FOTO PALMELL MA : ha de ser una foto CLARA del palmell, s'han de veure bé les línies. Si m'envieu una foto que no sigui gens clara us la retornare i n'haureu de fer una altra.
3.PAIS VISITAT (no val Espanya, ni Andorra, ni França).
4.FOTO DE LES CLAUS: ha d'incloure totes les claus i el clauer on hi hagi la clau de casa.
5.NOM D'UN MESTRE DE PRIMARIA: nom de pila d'un mestre que haguem tingut durant la primaria o en el seu defecte fins 2n ESO.

Aquestes són les pistes finals, si algu no li agraden s'haura d'aguantar pq no les canviare. Teniu fins el dia 13 de desembre per enviarme-les. Feu un petit esforç i no me les envieu tots el dia 13 a la tarda, que tingui temps per anar-les fent, SI US PLAU!!!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

M'està molt bé que ja hagis penajt les pistes definitives, que això comença ja.
Tot i així, i només és la meva opinió, no vull pas cambiar res, la pista de les claus i el clauer pot ser molt delatadora per alguns.

Tot i així s'hauria de fer alguna norma especial, com ara que durant el joc ningú es pugui cambiar el clauer per un altre que no sigui el de la foto, no? encara que el de la foto no sigui el clauer que haguem portat fins ara, se m'entèn?

m

Xavi ha dit...

exacte. Podeu utilitzar el clauer que vulgueu, xo un cop m'hagueu passat la foto, ja no podreu canviar de clauer fins que s'acabi el joc.

Anònim ha dit...

si es pot posar un clauer fals...em sembla perfecte!
Les altres pistes em semblen excelents, jejeje.

Molt bé Sr.Administrador! Fa la feina molt ben feta.

Ferran

PD: Xavi, com va la substitució?? Saps si aguantes fins dsp de Nadal?

Xavi ha dit...

res de clauer fals!!! ha de ser el que portis durant el joc. No te pq ser el que portes ara, xo durant el joc sempre haura de ser el mateix.

Anònim ha dit...

pero Xavi...el clauer es molt delatador...jo posaria la clau sola de la porta d'entrada a casa, i apalis! Es que sino crec q sera massa facil, e?!

Ferran

Anònim ha dit...

Ferran! la qüestió és no ensenyar el claurer i punt! jo crec k la foto ha de ser del clauer pk una foto sola de la clau no li trobo el k! si és fàcil tmpc passa res la qüestió és que la cosa tingui vida!

ADN

Xavi ha dit...

Ari, tens rao. Amb una clau sola ens kedarem igual. Podeu posar un clauer nou i durant el joc intenteu no ensenyar-lo.

Anònim ha dit...

d'acord
FPJ

Anònim ha dit...

nomes queden 4 dies per tancar inscripcions com va dir el Xavi...de moment: 12 participants al Killer 3!

FPJ

Anònim ha dit...

ja tenim decidides les pistes, per tant ja podeu començar a donar-me-les. Si us plau, no espereu l'ultim dia...
X

Anònim ha dit...

Recordem que l'últim dia era el dia 13 oi??

FPJ

Xavi ha dit...

exactament, diumenge 13 de desembre ultim dia per entregar les pistes. Tothom ja sap el meu correu, oi?? doncs les envieu alla.

Anònim ha dit...

I l'AVDV jugarà??

FPJ

Anònim ha dit...

doncs no ho se. La llista definitiva de participants la fare el diumenge quan m'hagueu enviat les pistes. Tothom que ho faci, jugara. Recordo que falten 4 dies x la data limit d'entregar les pistes i NINGU ho ha fet. ESPAVILEU!!!!
X

Anònim ha dit...

Això és mentida!!!!

Jo te les he passat! que no les has rebut?

A veure si hauré de jugar sola, bueno ben mirat, així segur que guanyo!!!

Va envieu les pistessssssss.

ADN

Anònim ha dit...

Ja sabeu que la gent va a última hora....fins diumenge a les 23:59h hi ha temps no? jeje.

Almenys jo ho enviaré diumenge!
Apa, marxo!!!!!

FPJ

Anònim ha dit...

JO JA HO HE ENVIAT!
Va, que nomes son 5 minuts fer-ho!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Segons la llista dels participants al killer qui t'ha enviat les pistes?
1. Ferran-SI
2. Marc-NO?
3. Queralt-SI
4. Raquel-NO?
5. Fran-NO?
6. Roser-SI
7. Oriol-SI
8. Laia-NO?
9. Miki-NO?
10. Masha-SI
11. Ari-SI
12. Silvia-NO?

Xavi, es correcte aixo?

FPJ

Anònim ha dit...

LLista provisional participants:

1. Ferran
2. Marc
3. Queralt
4. Raquel
5. Roser
6. Oriol
7. Laia
8. Masha
9. Ari

No he rebut les pistes de : MIKI, FRAN I SILVIA. I no se si l'AVDV vol jugar o algu mes...

Ahir era la data màxima per donarme les pistes, fare una excepcio i les acceptare fins aquesta nit. Dema fare les tarjetes, o sigui que qui no m'ho hagi enviat aquesta nit, NO JUGA!

X

Anònim ha dit...

Crec que la Sílvia t'ha enviat la informació...aixi que serem 10 participants!

Va! Que comenci l'espectacle!

Ferran